Jelenisztán

valós idejű gondolatnapló - pillanatnyi gondolatok a piacról dokumentálva. Ha bejön - kurvajó vagyok, ha nem - lehet belőle tanulni... win-win :-)

Friss topikok

Címkék

Jelenlegi ötletek

Long Magnit local / short Magnit ADR
Long Tatneft pref / Short Tatneft ADR
Long HMSG
Long Unicredit
Long MTL/P 
Long Protek
Short XBank Index (140k)
Long Mango gida 1.21

 

2012.03.19. 18:15 Levente_de_Boer

2012.03.19 - gondolatok

Első nap a szabi után, leginkább a képbe kerülésről szól. Az orosz piacot némileg váratlanul beadják (RTSI -1,3%), senki nem nagyon tudja, hogy miért, leginkább derivatív pozíciók zárásával indokolják, nincs pánik, összhangban a konszenzussal én is inkább vételi lehetőséget látok benne. E-Star rallizik 10%-ot (most így 3377 Ft), szerintem ez csak rövid távú lesz.
Más téma, amit eddig nem írtam, de nézegetem: Unicredit (4.17 eur) - baromi olcsó: 0,2-es P/BV-n van, és az LTRO programok ingyen profitot juttatnak hozzá. + nemrég volt feltőkésítve. Ha nem esik ki sok csontváz, és kitart a bull, akkor sokat mehet.

Gazprom (13 usd), Novatek (147 usd): megint téma a jövőben várható gázáremelésből származó profitjuk eladóztatása (akár 80-100%-a), nem értem, hogy miért nem esnek a hírre jobban, elvileg a profitjuk felét elviheti majd

 

Szólj hozzá!

Címkék: real time


A bejegyzés trackback címe:

https://jelenisztan.blog.hu/api/trackback/id/tr294326255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása